کانون سلامتی کانون سلامتی


رژیم لاغری ۱۵ روزه

رژیم لاغری ۱۵ روزه

خلاصه مطلب: این رژیم با سرعت و آسان باعث كم شدن و سوزاندن چربي در بدن مي شود، بهترين مشخصه اين رژيم اين است كه بدن را وادار به سوزاندن سريع چربيها مي كند و مانع بازگشت وزن از دست رفته ميشود. اين رژيم روي مركز اشتها در مغز اثر ميگذارد و اشتها كم ميشود .ممكن است...



این رژیم با سرعت و آسان باعث كم شدن و سوزاندن چربي در بدن مي شود، بهترين مشخصه اين رژيم اين است كه بدن را وادار به سوزاندن سريع چربيها مي كند و مانع بازگشت وزن از دست رفته ميشود. اين رژيم روي مركز اشتها در مغز اثر ميگذارد و اشتها كم ميشود .ممكن است ميزان از دست رفتن اب بدن در روزهاي اول زياد باشد و حالت سستي به شما دست دهد كه براي از بين بردن اين حالت حتما در طول روز ۸ ليوان آب بنوشيد.

بدون کوچکترین تغییر!
لازم به ذكر است كه اين رژيم را به همان صورت و بدون كوچكترين تغييري انجام دهيد و بخاطر داشته باشيد
چنانچه بين وعده هاي غذا حتي آب نبات و يا شكلات خورده شود رژيم بايد قطع گردد و پس از دو ماه دوباره از نو شروع كنيد. مدت آن فقط ۱۵ روز است نه كمتر و نه بيشتر كه ۱۲ روز آن رژيم اصلي است و به مدت ۳ روز رژيم نگهدارنده بسيار آسان گرفته ميشود، با گرفتن اين رژيم نگهدارنده وزن تا يكسال به همان صورت باقي مي ماند و شما در اين يكسال اضافه وزن پيدا نمي كنيد،در اين رژيم قهوه يا چاي نبايد عوض شود و قند و خرما فقط در همان موعد اعلام شده ميل شود، چنانچه رژیم لاغری سریع را بطور دقيق انجام دهيد پس از پايان آن حدودا ۹ كيلوگرم از وزن شما كاسته مي شود ۱۵ سانتيمتر از سايز شما كم ميشود! شايد باور نكنيد ، ولي بعد از پايان رژيم باور خواهيد كرد كه این رژيم معجزه است.

چيزي اضافه بر مواد رژيم ميل نكنيد!
اگر رژيم را بطور دقيق بگيريد، يعني چيزي اضافه بر مواد رژيم ميل نكنيد و به قول معروف ناخنك به غذا ها نزنيد حتما وزن و سايز كم ميكنيد. اگر در طول روز گرسنه شديد بين غذا آب يا چاي كمرنگ بدون قند بنوشيد. اين رژيم براي افرادي طراحي شده كه از سلامتي جسمي خوبي برخوردار هستند و بيماري خاصي مانند فشار خون، ناراحتي قلبي و زخم معده ندارند. حتما توصيه ميشود رژیم لاغری سریع را از يك روز تعطيل شروع كنيد. بعد از ۱۵ روز مي توانيد بصورت معمول غذا بخوريد حتي شيريني جات! ولي پرخوري نكنيد.
در صورتيكه بعد از ۶ الي ۱۰ ماه تا اندازه سه كيلو اضافه وزن پيدا كرديد فقط كافي است همين سه روز رژيم نگهدارنده را بگيريد.
در صورت در دسترس نبودن و يا دوست نداشتن گوشت قرمز ،گوشت سفيد و تخم مرغ موجود در اين رژيم ميتوانيد
مواد غذايي زير را در وعده و جاي گوشت سفيد ،قرمز و تخم مرغ جايگزين كنيد
۱-بوراني كدو: ۳ عدد كدوي متوسط را حلقه حلقه كنيد و با يك عدد گوجه فرنگي خرد شده و يك قاشق غذا خوري روغن مايع پخته وبا يك ليوان ماست بدون جربي ميل كنيد .
2- سوپ مرغ يك ليوان: نصف فنجان سيب زميني خرد شده ،يك فنجان هويج خرد شده و نصف فنجان نخود فرنگي كمي نمك و آب ليمو.
3-سالاد كرفس: دو ليوان كرفس ريز شده را به همراه نمك و يك عدد گوجه فرنگي به همراه سس آب ليمو ميل كنيدو(اين سالاد در لاغري بسيار موثر است)
4-بوراني اسفناج: نيم كيلو اسفناج را با كمي نمك پخته و با يك ليوان ماست بدون چربي ميل كنيد.
5-عدسي: يك فنجان عدس پخته را با آب ليمو ميل كنيد.
6-سس آبليمو:دو قاشق ماست و يك قاشق روغن زيتون و يك قاشق آب ليمو، نمك و فلفل به اندازه كافي.

ورزش مخصوص رژیم لاغری سریع
روزي شش نوبت و هر نوبت ۱۱ مرتبه نفس عميق، اين ورزش معادل ۳ كيلومتر دويدن چربي را در بدن شما مي سوزاند. پاها را به اندازه عرض شانه باز كنيد شكم و با سن را به داخل بكشيد و بوسيله بيني ريه ها را از هوا پر كنيد و به آرامي دستها را بالا ببريد و از ۱ تا ۱۰ بشماريد و بعد از راه دهان هواي داخل ريه را خارج كنيد. به آرامي دستها را پايين آوريد و دوباره از نو شروع كنيد تا ۱۱ مرتبه.

برنامه رژیم ۱۵ روزه:
روز اول: صبحانه يك فنجان قهوه و يك حبه قند. نهار ۳ عدد تخم مرغ سفت و اسفناج پخته و يك عدد گوجه فرنگي. شام ۳۰۰ گرم گوشت پخته يا كبابي و كاهو و آب ليمو.
روز دوم: صبحانه يك فنجان قهوه و يك حبه قند. نهار ۱۰ ورق كالباس مرغ و يك ليوان ماست كم چربي. شام ۳۰۰ گرم گوشت پخته يا كبابي و كاهو و آب ليمو.
روز سوم: صبحانه يك فنجان چاي و دو عدد خرما. نهار نصف سينه مرغ پخته يا كبابي و كاهو و سس آب ليمو. شام سالاد كرفس و گوجه فرنگي و آب ليمو.
روز چهارم: صبحانه يك فنجان قهوه و يك حبه قند و يك ورق نان تست. نهار يك ليتر آب ميوه ترجيحا سيب يا هويج و يك ليوان ماست. شام ۳ عدد تخم مرغ سفت و هويج رنده شده و ۲۰۰ گرم پنير رژيمي يا كم نمك.
روز پنجم: صبحانه يك فنجان قهوه و يك حبه قند و يك ورق نان تست. نهار يك ماهي پخته يا كبابي كامل و يك قاشق چايخوري كره و آبليمو. شام ۳۰۰ گرم گوشت پخته يا كبابي و كاهو و كرفس.
روز ششم: صبحانه يك فنجان چاي و دو عدد خرما. نهار ۱۰ ورق كالباس مرغ و يك ليوان ماست كم چربي. شام نصف سينه مرغ پخته يا كبابي و كاهو و آب ليمو و روغن زيتون.
روز هفتم: صبحانه يك فنجان قهوه و يك حبه قند و يك ورق نان تست. نهار ۳ عدد تخم مرغ سفت و يك ورق كالباس و كاهو. شام سالاد كلم و گوجه فرنگي و سس آبليمو و يك عدد ميوه.
روز هشتم: صبحانه يك فنجان قهوه و يك حبه قند. نهار نصف سينه مرغ پخته يا كبابي و كاهو و آب ليمو. شام ۳۰۰ گرم گوشت پخته يا كبابي و كاهو و آب ليمو و يك عدد ميوه.
روز نهم: صبحانه يك ليوان شير. نهار نصف سينه مرغ پخته يا كبابي و كاهو و آب ليمو. شام سالاد كاهو و خيار و گوجه فرنگي و سس آبليمو و يك عدد ميوه.
روز دهم: صبحانه يك فنجان قهوه و يك حبه قند و يك ورق نان تست. نهار :ك ليتر آب ميوه ترجيحا سيب يا هويج و يك ليوان ماست. شام يك عدد تخم مرغ سفت و يك هويج پخته شده و رنده شده و 200 گرم پنير رزيمي يا كم نمك.
روز يازدهم: صبحانه يك فنجان قهوه و يك حبه قند و يك ورق نان تست. نهار يك عدد ماهي پخته يا كبابي و يك قاشق چايخوري كره و آبليمو. شام ۳۰۰ گرم گوشت پخته يا كبابي و كاهو و كرفس.
روز دوازدهم: صبحانه :يك فنجان چاي و دو عدد خرما. ناهار ۳ عدد تخم مرغ سفت و يك عدد هويج پخته و رنده شده. شام نصف سينه مرغ پخته يا كبابي بدون پوست و كاهو و آب ليمو.

سه روز رژيم نگهدارنده در رژیم لاغری سریع:
روز اول: صبحانه يك ليوان شير. نهار گوشت يا مرغ كبابي يا پخته و سالاد كاهو(خيار –گوجه فرنگي-سس آبليمو). شام سوپ آبمرغ يا گوشت و ۳ ورق نان تست و ۳ عدد ميوه.
روز دوم: صبحانه يك فنجان چاي و يك ورق نان تست و عسل. نهار ۵ ورق كالباس مرغ و گوجه فرنگي و يك عدد خيار شور و ۳ ورق نان تست. شام : نصف سينه مرغ و سالاد كاهو و يك عدد خيار شور و ۳ ورق نان تست.
روز سوم: صبحانه يك ليوان شير. نهار گوشت يا مرغ كبابي و سالاد خيار و گوجه فرنگي. شام سوپ مرغ و ۲ ورق نان تست و ۲ عدد ميوه.